top of page

Praktisch

  • Raadpleging is enkel mogelijk op afspraak.

  • Maak bij voorkeur een afspraak online.

  • Gelieve voor iedere patiënt een aparte afspraak te maken om de wachttijd niet te lang te doen oplopen.

  • Er wordt 1 probleem per afspraak besproken. Ook kan je maar 1 afspraak per dag maken.

  • Afspraak annuleren? U kan dit zelf doen door op de link te klikken in de bevestigingsmail van uw boeking.

  • Bij medisch urgente problemen (vermoeden huidkanker) kan u op verwijzing van uw huisarts een dringende afspraak krijgen.

  • Om veiligheidsredenen bij voorkeur elektronisch betalen met BancontactPayconic of met je bank app op je Smartphone.

  • We werken uitsluitend met derdebetalersregeling. Dit betekent dat u na de consultatie of ingreep enkel het remgeld betaalt in plaats van het volledige bedrag. U hoeft dus geen getuigschrift binnen te brengen bij uw mutualiteit en ontvangt zelf niets meer van uw ziekenfonds. Indien u over een aanvullende 'verzekering ambulante kosten' beschikt, kan u van dit remgeld eventueel ook nog een deel recupereren.

  • Wat breng je mee:

    • Identiteitskaart of kids-ID

    • Medicatielijst

    • Eventuele verwijsbrief

  • Indien je zwanger bent of borstvoeding geeft, gelieve dit aan de arts te melden.

  • Indien u uw afspraak niet kan nakomen, gelieve ten laatste 24u op voorhand telefonisch te verwittigen. Zo geeft u iemand anders de kans om op dat moment nog een afspraak te maken.

  • Hou rekening met een klein opstapje aan de ingang van de praktijk (rolstoelgebruikers best op consultatie komen in het ziekenhuis).

  • Vertegenwoordigers graag telefonisch 'afspraak vertegenwoordiger' maken.

​

bottom of page