Praktisch
-
Raadpleging is enkel mogelijk op afspraak.
-
Maak bij voorkeur een afspraak online.
-
Gelieve voor iedere patiënt een aparte afspraak te maken om de wachttijd niet te lang te doen oplopen.
-
Er wordt 1 probleem per afspraak besproken. Ook kan je maar 1 afspraak per dag maken.
-
Afspraak annuleren? U kan dit zelf doen door op de link te klikken in de bevestigingsmail van uw boeking.
-
Bij medisch urgente problemen (vermoeden huidkanker) kan u op verwijzing van uw huisarts een dringende afspraak krijgen.
-
Om veiligheidsredenen bij voorkeur elektronisch betalen met Bancontact, Payconic of met je bank app op je Smartphone.
-
We werken uitsluitend met derdebetalersregeling. Dit betekent dat u na de consultatie of ingreep enkel het remgeld betaalt in plaats van het volledige bedrag. U hoeft dus geen getuigschrift binnen te brengen bij uw mutualiteit en ontvangt zelf niets meer van uw ziekenfonds. Indien u over een aanvullende 'verzekering ambulante kosten' beschikt, kan u van dit remgeld eventueel ook nog een deel recupereren.
-
Wat breng je mee:
-
Identiteitskaart of kids-ID
-
Medicatielijst
-
Eventuele verwijsbrief
-
-
Indien je zwanger bent of borstvoeding geeft, gelieve dit aan de arts te melden.
-
Indien u uw afspraak niet kan nakomen, gelieve ten laatste 24u op voorhand telefonisch te verwittigen. Zo geeft u iemand anders de kans om op dat moment nog een afspraak te maken.
-
Hou rekening met een klein opstapje aan de ingang van de praktijk (rolstoelgebruikers best op consultatie komen in het ziekenhuis).
-
Vertegenwoordigers graag telefonisch 'afspraak vertegenwoordiger' maken.
​